Gönül Akkor Albümleri....26 adet...

rar sifreleri - derya

1-Gonul Akkor 45likler (1964 - 1978)

Agla Gitar
Allahaismarladik
Allahim Duy Sesimi
Anahtari Sendedir
Analarin Kaderi
Annecigim
Apansiz Uyanirsan
Artik Hiç Aglamiyorum
Ask Firtinasi
Ask Olsun
Askin Kanunu

RapidShare: 1-Click Webhosting

2-Gonul Akkor 45likler

Bagdat Yolu
Bana Neler Vaat Ettin
Bana Zindan Oldu Bu Sehir
Bes Çayina Beklerim
Bilemedim
Biliyorum Bu Askin Sonu
Bir Ask Ugruna
Bir Rüya Cenneti
Bir Zamanlar Bir Yar Vardi
Biz de Insaniz
Bos Derler Dünyanin
Bos Sokaklarda
Böyle Gelmis Böyle Gider
Bu Gece Kismet Kime

RapidShare: 1-Click Webhosting

3-Gonul Akkor 45likler

Canin Isterse
Çemberimde Gül Oya
Damarimda Kanimsin
Derdim Dünyadan Büyük
Dertli Geceler
Dertli Hayat
Dügün Gecesi
Dullarin Hali
Ecel Gelse Ne Çikar
Eden Bulur Dünyada
Eden Bulur Dünyasi
Eyvah Gönül Yaniyor
Faydasi Yok Dostum

RapidShare: 1-Click Webhosting

4-Gonul Akkor 45likler

Garibin Yalvarisi
Gelen Içiyor Giden Içiyor
Gönlüm Saray Degil ki
Gönül Vazgeçer Mi Sevdiginden
Gözümde Yasin
Güle Dönmüssün
Gülmedi Talihim
Gülünce Güzelsin
Günahsiz Dudaklar
Hiç Mi Gülmeyecek Yüzüm
Iste Kismet Bu Kadarmis
Izin Bile Kalmadi

RapidShare: 1-Click Webhosting

5-Gonul Akkor 45likler

Kaderde Varmis Ayrilik
Kaderi Ben Mi Yarattim
Kalbimin Sahibi Sensin
Kerem Ile Asli Gibi
Kiskanirim
Korkmadin Mi Allahindan
Lanet Olsun
Mecbur Degilsin
Mim
Mutsuzluk Taci
Ne Oldu Sana
Ne Olur Aksamlari Gelsen
Neden Küstün Bana
Nedir Benim Günahim
Nerde Aksam Orda Sabah

RapidShare: 1-Click Webhosting

6-Gonul Akkor 45likler

Oldu Bir Kere
Ölümden Beter
Öyle Yaktin Ki Beni
Sana Ben Kulum
Sen Ask Nedir Bilmez Misin
Sen De Git
Sen Nerden Çiktin
Sensiz Agladim
Sevda
Sevda Atesi
Sevemez Kimse Seni
Sizden Biri
Sokagin Ardindayim
Su Ver Leyla

RapidShare: 1-Click Webhosting

7-Gonul Akkor 45likler

Tanrim Beni Bastan Yarat
Vefasiz
Vefasizlar Özlenirmis
Yalan Degil
Yalan Olur Sevmedim Dersem
Yalancisin Yalanci
Yalvariyorum
Y***** Allah Görür
Yarin Baska Bir Gün
Yarina Allah Kerim
Yaziklar Olsun Sana
Yikila Yikila
Yikildi Dünyam
Zaman Kötü Korkuyorum

RapidShare: 1-Click Webhosting

8-Gönül Akkor 78-de bahar 1978

Aksam Oldu Hüzünlendim
Ayrildi Gönül
Bir Bahar Aksami
Doymadim Sana
Ela Gözlerine Kurban Oldugum
Enginde Yavas Yavas
Gidecegim Gurbet Eldir
Kader
Kalmadi Bende Ne Arzu
Kalplerden Dudaklara
Yangin Olur Biz Yangina Gideriz
Yine Hazan Mevsimi Geldi

RapidShare: 1-Click Webhosting

9-Gönül Akkor - Askimiza Agliyorum 1990

Allah Için
Askimiza Agliyorum
Böyle Bitmesin
Çocuk Oldum
Dokunmayin
Gül Ali
Her Sabah Her Seher
Imkansiz
Mahzun
Nereye Gidiyorum
Son Bir Defa
Yalnizlik Sokaklari

RapidShare: 1-Click Webhosting

10-Gönül Akkor - Bana Sen Gerek 1985

Ask Bu Degil Mi
Ask Kapisi
Bana Sen Gerek
Bir Gün Darilip Bir Gün Barisma
Çiçekler Yasta
Domdom Kursunu
Kadehi Siseyi Kirarim
Sarap Koy Kadehime
Sarkilar Yazdim Sana
Sensizlige Alisamadim
Ya Sen Git Ya Ben
Yasimi Sormayin

RapidShare: 1-Click Webhosting

11-Gönül Akkor - Beterin Beteri Var - 1976

Askima Layik Degilsin
Ayyas
Beterin Beteri Var
Deli Deli
Deli Gibi Sevdim
Gel Arkadas Olalim
Kemanci
Kül Degil Ates
Toprak
Yeter Ki Gel

RapidShare: 1-Click Webhosting

12-Gönül Akkor - Dönüs 1994

Aglama Anne
Amed Nesimi Subhu Dem
Badem Sekeri
Çocuklugum Nerde
Dert Fasli
Günah Gibi
Hediye
Istanbul
Mini Fasil (Koparan Sinemi, Hazir Kayik, Karsiyada Izmirin Gülü)
Tanima Beni

RapidShare: 1-Click Webhosting

13-Gönül Akkor - Dost Bildiklerim 1977

Bekledigim Gelmiyor
Bir Ihtimal Daha Var
Bu Ne Acayip Dünya
Dertliyim Ruhuma Hicranimi
Dost Bildiklerim
Her Gece Yollarda
Içimde Kim Vardir
Rüzgar Söylüyor
Sabah
Yine Bahar Oldu
Zulümle Doluyum

RapidShare: 1-Click Webhosting

14-Gönül Akkor - Gönülden Gönüle (1980)

Ayrilik Yildönümü
Bu Zevk-u Sefa
Derdimi Anlatirdim
Garip
Gönlümün Içindedir
Kalacak Sanma Bu Çagin
Senden Ayri Yasayamam
Senin Yazin Kisa Benzer
Sevmediklerinle Gönül Avutma
Yoksun Bu Gece

RapidShare: 1-Click Webhosting

15-Gönül Akkor – Gönüller Sultanimiz (1981)

Bu Sensiz Ilk Gecem
Dert Çekmeye Gidiyorum
Esmerim
Itme Beni Yalnizliga
Kötü Yollara Düstüm
Ölüyorum Kederimden
Seni Öyle Sevdim Ki
Sevmesini Bilmedin
Tanrinin Gazabi
Yudum Yudum Iç

RapidShare: 1-Click Webhosting

16-Gönül Akkor - Iciyorsam Sebebi Var 1979

Affet Beni
Aldirma Gönül
El Uzatsam Ellerine
Günah Bende Kusur Bende
Günahkar Olmadan
Haram Olsun
Içiyorsam Sebebi Var
Iste Seni Seven Benim
Su Ekmek Gibi
Yalanci

RapidShare: 1-Click Webhosting

17-Gönül Akkor - Kalbimin Sahibi Sensin (1972)

Ah Sevgilim Vah Sevgilim
Ask Ask Diye Çirpinma
Ates Olmadan Duman Tüter Mi
Ben Gamli Hazan
Dile Benden Ne Dilersen
Gel Nazli Güzel
Gel Sevgilim Dönelim
Gidiyorum Sevgilim
Gizli Ask Bu
Yakina Gel
Yapma Sakin
Zamani Var Ki

RapidShare: 1-Click Webhosting

18-Gönül Akkor - Ne Yaptim 1986

Aksamin Oldugu Yerde
Ayrilik Ümitlerin Ötesinde
Bir Zaman Aglayip
Geçti Yolun Yarisi
Her Damla Gözyasimda
Içimde Bin Türlü Keder
Kapanmis Gönül Kapim
Kapin Her Çalindikça
Ne Dalim Ne Çiçegim
Ne Yaptim
Sarhos
Sevmiyorum Seni Artik

RapidShare: 1-Click Webhosting

19-Gönül Akkkor - Ölüyorum Kederimden

1.askima layik degilsin
2.ayyas
3.dert çekmeye gidiyorum
4.esmerim
5.gitme beni yalnizliga
6.kaderi benmi yarattim
7.kötü yollara düstüm
8.mim
9.ölüyorum kederimden
10.seni öyle sevdimki
11.sevmesini bilmedin
12tanrinin gazabi
13.yudum yudum iç

RapidShare: 1-Click Webhosting

20-Gönül Akkor - Sizin Sectikleriniz 1974

At Kadehi Elinden
Bak Yesil Yesil
Bir Dünya Yarattim
Bir Gece Ansizin Gelebilirim
Bir Sen Kaldin Içimde
Dargin Ayrilmayalim
Duydum Ki Unutmussun
Gözlerin Bir Içim Su
Kadehinde Zehir Olsa
Saymadim Kaç Yil Oldu
Silemezler Gönlümden
Tadi Yok Sensiz Geçen

RapidShare: 1-Click Webhosting

21-Gönül Akkor – Tanrim Sana Sigindim (1982)

Agla Gözlerim
Bitmeyen Yaris
Dost Kadehler
Dünyami Kaybettim
Göm Askimin Yanina
Inkisar
Kulak Ver Gecelere
Sefil Ask
Tanrim Sana Sigindim
Tövbekar

RapidShare: 1-Click Webhosting

22-Gönül Akkor - Vazgec Kader 1991

Bu Ne Acayip Dünya
Gönlümün Sultani
Isyanim Var
Kader Bana Düsman Misin
Resim Dedigin
Sessiz Sedasiz
Vazgeç Kader

RapidShare: 1-Click Webhosting
rar sifreleri - derya


23-Gönül Akkor - Allah 1981

Allah - gonul akkor.mp3
Ask Kitabi - Gonul Akkor.MP3
Askimiz Eski Bir Roman - Gonul Akkor.MP3
Bulamazsin - gonul akkor.mp3
Feryat Et Gonul - gonul akkor.mp3
Kadere Sikayetim Var - Gonul Akkor.mp3
Kapindayim Tanrim - Gonul Akkor.mp3
Onun Nikahi Bende - Gonul Akkor.MP3
Sen Orda Ben Burda - gonul akkor.mp3
Seni Yakacaklar - Gonul Akkor.mp3
Sustur Allahim - gonul akkor.mp3

RapidShare: 1-Click Webhosting

24-Gönül Akkor - Beni Canimdan Ayirdi

Ayrilik Yaman Kelime - Gonul Akkor.mp3
Beni Canimdan Ayirdi - Gonul Akkor.mp3
Deli Gonul - Gonul Akkor.mp3
Dunyam Girdi Siseye - Gonul Akkor.mp3
Husnune Guvenme - Gonul Akkor.mp3
Kor Kandil Gibi - Gonul Akkor.mp3
Kucuk Yasta Aldim Sazi - Gonul Akkor.mp3
Ne Gunah Etse - Gonul Akkor.mp3
Ne Olur Aksamlari Gelsen - Gonul Akkor.mp3
Pencereden Kus Uctu - Gonul Akkor.mp3
Simdi Hatirda Midir Asiki Nalan - Gonul Akkor.mp3
Sorma Bana Nafile - Gonul Akkor.mp3
Yuce Dag Basinda - Gonul Akkor.mp3

RapidShare: 1-Click Webhosting

25-Gönül Akkor - Gönül 1986

Aksamin Oldugu Yerde - Gonul Akkor.mp3
Ayrilik Umitlerin Otesinde - Gonul Akkor.mp3
Bir Zaman Aglayip - Gonul Akkor.mp3
Gecti Yolun Yarisi - Gonul Akkor.mp3
Her Damla Gozyasimda - Gonul Akkor.mp3
Icimde Bin Turlu Keder - Gonul Akkor.mp3
Kapanmis Gonul Kapim - Gonul Akkor.mp3
Kapin Her Calindikca - Gonul Akkor.mp3
Ne Dalim Ne Cicegim - Gonul Akkor.mp3
Ne Yaptim - Gonul Akkor.mp3
Sarhos - Gonul Akkor.mp3
Sevmiyorum Seni Artik - Gonul Akkor.mp3

RapidShare: 1-Click Webhosting

26-Gönül Akkor - Ölümsüz Eserler 1975

Aglasam Her Lahza - Gonul Akkor.mp3
Anar Omrunce Gonul - Gonul Akkor.mp3
Ay Dogdu Batmadi Mi - Gonul Akkor.mp3
Bakisin Cagirir Beni Uzaktan - Gonul Akkor.mp3
Ben Kuskunum Felege - Gonul Akkor.mp3
Bir Dame Dusurdun Ki - Gonul Akkor.mp3
Derman Kar Eylemez - Gonul Akkor.mp3
Donulmez Aksamin Ufkundayiz - Gonul Akkor.mp3
Gelmedin Bir Kereden Maada - Gonul Akkor.mp3
Kimseler Gelmez - Gonul Akkor.mp3
Sabret Gonul - Gonul Akkor.mp3
Soyleyin Nerede O Goz Nuru - Gonul Akkor.mp3

RapidShare: 1-Click Webhosting

0 yorum: