Bedia Akartürk Full Albümleri 19 Albüm

Bedia_Akarturk_-_Folklor_Kralicesi.rar

Bedia Akartürk - 365 Gün
Bedia Akartürk - Altin Kizma Mülayim
Bedia Akartürk - Bindim Atin Birine
Bedia Akartürk - Bir Yigit Gurbede Gitse
Bedia Akartürk - Cay Icinden Öteyi
Bedia Akartürk - Dostum Dostum
Bedia Akartürk - Engin Ol
Bedia Akartürk - Iki Dagin Arasinda
Bedia Akartürk - Kalk Gidelim
Bedia Akartürk - Kara Bahtim
Bedia Akartürk - Madem Dagi
Bedia Akartürk - Pencereden Kar Geliyor
Bedia Akartürk - Yarim Istanbulu
Bedia Akartürk - Yesil Ayna

http://www.ziddu.com/download.php?ui...fkZalbw%3D%3D9

Bedia_Akarturk_-_Ozur_Diliyorum_Senden.rar

Bedia Akartürk - Al Fadimem
Bedia Akartürk - Bademler
Bedia Akartürk - Gel Bari
Bedia Akartürk - Hazalim
Bedia Akartürk - Hurma Yarim
Bedia Akartürk - Igdeler Gögerdi Mi
Bedia Akartürk - Kizim Seni Ali'ye
Bedia Akartürk - Ozur Diliyorum Senden
Bedia Akartürk - Potpori
Bedia Akartürk - Potpori-1
Bedia Akartürk - Sal Allahim
Bedia Akartürk - Semah
Bedia Akartürk - Yar Diline Diline

http://www.ziddu.com/download.php?ui...hkZSrYKyblpuu3

Bedia_Akarturk_-_Konya_Bulbulu-1.rar


Bedia Akartürk - Bacacilar (Karam)
Bedia Akartürk - Cay Benim;;
Bedia Akartürk - Cil Horozum
Bedia Akartürk - Develi
Bedia Akartürk - Hayriye
Bedia Akartürk - Kesik Cayir
Bedia Akartürk - Linkabak
Bedia Akartürk - Menteseli
Bedia Akartürk - Serif Hanim
Bedia Akartürk - Sille
Bedia Akartürk - Supurgesi Yoncadan
Bedia Akartürk - Tokat Yaylasi

http://www.ziddu.com/download.php?ui...blp2lcQ%3D%3D8


Bedia_Akarturk_-_Aska_Yemin.rar


Bedia Akartürk - Askinla Ben Divaneyim
Bedia Akartürk - Ben Razi Degilim
Bedia Akartürk - Bu Firat Kanli Firat
Bedia Akartürk - Bu Yil Bu Daglarin Kari Erimez
Bedia Akartürk - Deget Bayburt
Bedia Akartürk - Derdimi Dermana Geldim
Bedia Akartürk - Ev Yikanin Kedisi
Bedia Akartürk - Gel Bana Gel
Bedia Akartürk - Gülsen Bagina
Bedia Akartürk - Kaderime Ben Küskünüm
Bedia Akartürk - Mardin Kapisinda
Bedia Akartürk - Menteseli Menteseli
Bedia Akartürk - Oy Oy Eminem
Bedia Akartürk - Tas Bebek
Bedia Akartürk - Yagmur Yagar
Bedia Akartürk - Yumurtanin Kulpu Yok
Bedia Akartürk - Yüzünü Sevdigim

http://www.ziddu.com/download.php?ui...hkZSrX6uilpWq2


Bedia_Akartuerk_-_Bayramdan_Bayrama.rar


Bedia Akartürk - Bayramdan Bayrama
Bedia Akartürk - Caktim Caktim Yanmadi(Zeybek)
Bedia Akartürk - Capkin
Bedia Akartürk - Fidayda
Bedia Akartürk - Gelmiyorum Deme
Bedia Akartürk - Govel Ordek
Bedia Akartürk - Hayriye
Bedia Akartürk - Kaside
Bedia Akartürk - Kulada Sevdigim
Bedia Akartürk - Misiri Kuruttunmi
Bedia Akartürk - Urgupde Mis Kokar Seher Yelleri
Bedia Akartürk - Zonguldagin Ustunde

http://www.ziddu.com/download.php?ui...ZlJyiZrCWlpat6

Bedia_Akarturk_-_Kullar_Olam.rar


Bedia Akartürk - A Kuzum
Bedia Akartürk - Baglandi Yollarim
Bedia Akartürk - Bir Ay Dogdu (U.H)
Bedia Akartürk - Erzurum Ovalari
Bedia Akartürk - Gayri Dayanamam (U.H)
Bedia Akartürk - Hayriye
Bedia Akartürk - Her Sabah Cumbuse Gelirsin
Bedia Akartürk - Karagözlüm
Bedia Akartürk - Pinara Gel Ki Görem
Bedia Akartürk - Sabina

http://www.ziddu.com/download.php?ui...blputcA%3D%3D7

Bedia_Akarturk_-_Gitme_Bulbul.rar


Bedia Akartürk - Arslan Mustafa
Bedia Akartürk - Asmam Cardaktan
Bedia Akartürk - Bag Altinda
Bedia Akartürk - Bal Koydum Cini Tasa
Bedia Akartürk - Daglar Dagladi Beni
Bedia Akartürk - Dam Basinda Sari Cicek
Bedia Akartürk - Derdimi Dökersem Derin Dereye
Bedia Akartürk - Gitme Bülbül
Bedia Akartürk - Hozan Dagi
Bedia Akartürk - Karabas Oyunu

http://www.ziddu.com/download.php?ui...blJulaw%3D%3D6

Bedia_Akarturk_-_Yumurtanin_Kulpu_Yok.rar

Bedia Akartürk - Basi Pare Pare
Bedia Akartürk - Bir _ift Turna Gördüm
Bedia Akartürk - Dertliyim Karaliyim
Bedia Akartürk - Eledim,Eledim
Bedia Akartürk - Ev Yikanin Kedisi
Bedia Akartürk - Gel Gel Bana
Bedia Akartürk - Güzel Seni Kim Gördü
Bedia Akartürk - Melegi,Melegi
Bedia Akartürk - Tas Bebek
Bedia Akartürk - Yenile Bir Civan Sevdim
Bedia Akartürk - Yine Gam Yükünü
Bedia Akartürk - Yumurtanin Kulpu Yok

http://www.ziddu.com/download.php?ui...hkZSrX6ybl5io2

Bedia_Akarturk_-_Derdimi_Dermana_Gezdim.rar


Bedia Akartürk - Ayin Önündekİ
Bedia Akartürk - Ayrilikta Ne Buldum
Bedia Akartürk - Bu Firat Kanli Firat
Bedia Akartürk - Dam Başinda Kara Kazan
Bedia Akartürk - Derdİmİ Dermana Gezdİm
Bedia Akartürk - Dert Bürümüş
Bedia Akartürk - Düşenİn Dostu Olmaz
Bedia Akartürk - Fadİmem

http://www.ziddu.com/download.php?ui...ZlJyiYbCWlpSn1

Bedia_Akarturk_-_Bedia_Akarturk.rar


Bedia Akartürk - Bacacılar (Karam)
Bedia Akartürk - _ay Benim
Bedia Akartürk - _il Horozum
Bedia Akartürk - Develi
Bedia Akartürk - Hayriye
Bedia Akartürk - Kesik _ayır
Bedia Akartürk - Linkabak
Bedia Akartürk - Menteşeli
Bedia Akartürk - Sille
Bedia Akartürk - Süpürgesi Yoncadan
Bedia Akartürk - Şerif Hanım
Bedia Akartürk - Tokat Yaylası

http://www.ziddu.com/download.php?ui...ZlJyiY7CWlpSt3

Bedia_Akarturk_-_Konya_Bulbulu-2.rar

Bedia Akartürk - Acil Ey Ömrümün Var_
Bedia Akartürk - Aslan Mustafam
Bedia Akartürk - Birini De Yavrum Birini
Bedia Akartürk - Bkarakoyun Etli Olur&Hoyda Yarim
Bedia Akartürk - Cemilemin Gezdigi Daglar
Bedia Akartürk - Cezayirin Harmanlari Savrulur
Bedia Akartürk - _ekemedim Akca Kizin Yükünü
Bedia Akartürk - Gitme Bülbül Gitme
Bedia Akartürk - Kalenin Bayir Düzü
Bedia Akartürk - Konyalim
Bedia Akartürk - Serenler Serenler
Bedia Akartürk - Su Dalmanin Daglarini Da
Bedia Akartürk - Vay Bana Vaylar Bana

http://www.ziddu.com/download.php?ui...ZlJyiZrCWlpar6

Bedia_Akarturk_-_Zuhtu.rar


Bedia Akartürk - Aslan Mustafam
Bedia Akartürk - Basi Pare Pare Dumanli Daglar
Bedia Akartürk - Ben Yandim
Bedia Akartürk - Bir _ift Turna Gördüm
Bedia Akartürk - Bülbül,Bülbül Ey
Bedia Akartürk - _ikma Karsima
Bedia Akartürk - Emmi Oglu
Bedia Akartürk - Gel Kibar'im
Bedia Akartürk - Hadi Gülüm Yandan
Bedia Akartürk - Kizin Kinasini Yaksin
Bedia Akartürk - Nenide Feridem
Bedia Akartürk - Öldürdün Beni
Bedia Akartürk - Portakali Soyarlar
Bedia Akartürk - Sevgilim Sen
Bedia Akartürk - Silifke'nin Yogurdu
Bedia Akartürk - Vardir
Bedia Akartürk - Yar Seni Unutmadim
Bedia Akartürk - Yükseginde Olur Sahin Yuvasi
Bedia Akartürk - Zühtü

http://www.ziddu.com/download.php?ui...blpuraA%3D%3D5

Bedia_Akarturk_-_Anam_Aglar.rar


Bedia Akartürk - Anam Aglar
Bedia Akartürk - Ayriligin ömrü
Bedia Akartürk - Dertli Basim
Bedia Akartürk - Gülmedi
Bedia Akartürk - Kahveyi Kaynatirlar
Bedia Akartürk - Karanfilim
Bedia Akartürk - Nedendir
Bedia Akartürk - Oy Yar Diley
Bedia Akartürk - Safak Söktü
Bedia Akartürk - Sitemim Var
Bedia Akartürk - Yolcuyum Yolum Yok
Bedia Akartürk - Yollar Seni

http://www.ziddu.com/download.php?ui...hkZSrZauilZqq8

Bedia_Akarturk_-_Denize_Dalayim_Mi.rar


Bedia Akartürk - Adeletin Bumu Dünya
Bedia Akartürk - Aslam Mustafa'm
Bedia Akartürk - Ben Yandim
Bedia Akartürk - Denize Dalayiommi
Bedia Akartürk - Hele Hele;
Bedia Akartürk - Hey Onbesli
Bedia Akartürk - Kaslar Benzer Ceylana
Bedia Akartürk - Keklik Kinali
Bedia Akartürk - Mahmur Gözler
Bedia Akartürk - Melegi,Melegi
Bedia Akartürk - Nerde Kaldi
Bedia Akartürk - Ölürsem Mezarima Gelme
Bedia Akartürk - Uzun Ince Bir Yoldayim
Bedia Akartürk - Yalancisin Inkar Etme
Bedia Akartürk - Yar Yar Aman

http://www.ziddu.com/download.php?ui...hkZSrZKyZl52q7

Bedia_Akarturk_-_Kervan.rar


Bedia Akartürk - Ayaginda Kundura
Bedia Akartürk - Aydil
Bedia Akartürk - Bah_eye Gelki Görem
Bedia Akartürk - Ben Razi Degilem
Bedia Akartürk - Bu Yil Bu Daglarin Kari Erimez
Bedia Akartürk - Deget Bayburt
Bedia Akartürk - Ey Sevdigim Senden
Bedia Akartürk - Hisi Hisi Han_er
Bedia Akartürk - Menteseli
Bedia Akartürk - Sabiha
Bedia Akartürk - Yagmur Yagar
Bedia Akartürk - Yola _iktim Mardine
Bedia Akartürk - Yüzünü Sevdigim

http://www.ziddu.com/download.php?ui...ZlJyiZbCWlpSt5

Bedia_Akarturk_-_Sila_Hasreti.rar


Bedia Akartürk - Asagidan Bir Yel Esti
Bedia Akartürk - Benim Gibi
Bedia Akartürk - Cizm
Bedia Akartürk - Emir Dagi
Bedia Akartürk - Fatma
Bedia Akartürk - Gezsem De Dunyanin
Bedia Akartürk - Gocekte Gidek
Bedia Akartürk - Leyli Leyli
Bedia Akartürk - Tozaklar Icinde
Bedia Akartürk - Ya Dost
Bedia Akartürk - Zalifim

http://www.ziddu.com/download.php?ui...ZlJyiYbCWlpat1

Bedia_Akarturk_-_Guelende.rar


Bedia Akartürk - Bagisla Sevdigim
Bedia Akartürk - Ben Yarime Neler Alayim
Bedia Akartürk - Bir Sigara Ic Oglan
Bedia Akartürk - Dedikleri
Bedia Akartürk - Divane Asik Gibi
Bedia Akartürk - Doyulur Mu
Bedia Akartürk - Evlerinin Önü
Bedia Akartürk - Gülende Yar
Bedia Akartürk - Kurban Olsun
Bedia Akartürk - Ne Olur
Bedia Akartürk - O Yarin Kaslari
Bedia Akartürk - Yasar

http://www.ziddu.com/download.php?ui...blJutcA%3D%3D7


Bedia_Akarturk_-_Anadolu_Turkuleri.rar


Bedia Akartürk - Alli Turnam
Bedia Akartürk - Asker Yolu Gözlerim
Bedia Akartürk - Baglandi Yollari
Bedia Akartürk - Bülbül Bülbül Ey
Bedia Akartürk - Eledim Eledim
Bedia Akartürk - Gayri Dayanamam
Bedia Akartürk - Hishisi Hancer
Bedia Akartürk - Kader Böyle Imis
Bedia Akartürk - Kinali Kekligim
Bedia Akartürk - Kislalar Doldu Bügün
Bedia Akartürk - Mühür Gözlüm
Bedia Akartürk - Zalimsin Oy Oy

http://www.ziddu.com/download.php?ui...hkZSrX6uilZ2s2

Bedia_Akarturk_-_Neyleyim_Neyleyim.rar


Bedia Akartürk - Al Mendili
Bedia Akartürk - Bülbülü Tutam
Bedia Akartürk - _ubugum Yok
Bedia Akartürk - Duyan Duydu
Bedia Akartürk - Ela Gözlerini
Bedia Akartürk - Elmanin Bir Yani
Bedia Akartürk - Gökyüzünde Turnalar
Bedia Akartürk - Her Güzele
Bedia Akartürk - Kalenin Bedenleri
Bedia Akartürk - Karanfil Ocak Ocak
Bedia Akartürk - Kölen Ben Ölim
Bedia Akartürk - Nasip Olsa
Bedia Akartürk - Neyleyin,Neyleyim
Bedia Akartürk - Pinarin Basinda
Bedia Akartürk - Sen Olsun Baglamanin Telleri

http://www.ziddu.com/download.php?ui...blpyuaQ%3D%3D2

şifre : excelci

0 yorum: