Şehitlerimizin Anısına 18 Full Albüm

Şehitlerimizin Anısına 1


1 İstiklal Marsi

2 İstiklal Marşı (Şiir)

3 Gençliğe Hitab

Ahmet Şafak - Kan Uykusu

Arif Nazim - Asker Türküleri

Mehter Marşlarımız - A dan Zeye Türkiye

Mehter Marşlarımız - Cesaret

Mehter Marşlarımız - Ey Sanli Ordu

Mehter Marşlarımız - Genç Osman

Mehter Marşlarımız - Ordumuz Etti Yemin

Mehter Marşlarımız - Sancak Marşı

Şehid Askerin son mektubu





Şehitlerimizin Anısına 2


AbduLLah Papur - Turkiyemin Tasina Kurban

Abdurrahman Önül - Sehitler Ölmez

Ahmet Selcuk Ilkan - ikimiz Yarali Askeriz

Ahmet Yılmaz - Oy Mehmedim

Ali Avaz - Her Sey Türkiye Icin

Ali Ekber Eren - Beyler Beyler Bu vatana Nasıl Kıydınız

Ali Ibicek - Sehit Askere

Alihan - Asker

Alihan - Askere Armağan

Alihan - Teskere

Alperen - Mehmedim

Alperen - Adimiz Mehmet





Şehitlerimizin Anısına 3


Ankaralı İbo - Asker Aksami

Arif Nazim - Haydi Türkiye

Arif Nazim - Vatan Yazin Sazima

Arif Sağ - Asker Ağam

Arzu Baci - Asker Oglum

Arzu Baci - Gidip GeLesin Asker

Arzu Baci - Vatan Benim Koyum

Arzu Baci & Imami - Ben Askere Gidiyorum

Asik Hilmi Sahballi - Anamiz Vatan Babamiz Devlet

Asik Hilmi Sahballi - Mehmedim

Asik Hilmi Sahballi - Vatanim

Asik Nuri - Agri Dagi verin yavrumu





Şehitlerimizin Anısına 4


Aşık Nuri Yücel - Asker Oldum

Aşık Sefai - PUSU (Zap Şiiri)

Aşık Turgay Mutlu - Oy vatan

Atilla Yilmaz - Operasyon

Atilla Yilmaz - Sehit Marsi

Ayla Dikmen - Asker Mektubu

Bahar - Askerde şimdi

Bahar - Askerim

Bahri Altaş - Askerlik Cagim

Bahri Altaş - Pusu Kurdular Askerime

Baki Kilicaslan - Pusu Kurdular

Baskal - Ne Mutlu Türküm Diyene





Şehitlerimizin Anısına 5


Baskal - Vatan Bölünmez

BBM - Hey Türk Milleti

Bedia Akartürk - Asker Yolu Gözlerim

Bedirhan Gökçe - Şehit Olursam Ağlama Anne

Burak Kut - Askerliğin Efkarı

Bülent Sertaç - Asker

Cankirili Saban - Asker Ocagi

Cansever - Asker Mehmetim

Cansever - Asker yolu beklerim

Cavit Karabey - Asker oldum giydim yelek

Celal yarıcı - Asker yarim

Ceylan - Asker turkusu

CeyLan - O Simdi Asker





Şehitlerimizin Anısına 6


Baskal - Vatan Bölünmez

Çankırılı Şaban - Asker Ocağı

Derdicoklar - Asker Oldum Vatana

Derviş - Asker Gibiyim

Destanlasan Turkuler - Eledim Eledim

DJ Ayhan - 70 Bin Şehit

Edip Akbayram - Beyler Bu Vatana Nasıl kıydınız

Erkan Ogur&Bülent Ortaçgi Mozaik Kursun Askerin Gerceklesmeyen Kacisi

Ersen Dadaşlar - Vatan Bizim Ulke Bizim El Bizim

Ersen Dadaşlar - Vatan Borcu

Esin Kaya - Asker Yolu

Esmeray - Can Mehmedim





Şehitlerimizin Anısına 7


Esmeray - Gel teskere

Faruk Tınaz - Asker

Fatih Kisaparmak - Vatan Bizim

Fehmi Günaydin - Savasmak Niye

Feryadi Maksut Koca - Vatanin Sevdasi (Cumhuriyet Siiri)

Figen Özgüzel - Askerim

Gökhan Güney - Asker Oğlum

Görkem Güney - Nenni Askerim

Grup Gökcen - Canakkale Türküsü

Grup Gökcen - Dinleyin Agalar

Grup Gökcen - Sehitler Dile Geldi

Grup Vitamin - Asker Mektubu





Şehitlerimizin Anısına 8


Gul Ahmet Yigit - Kadersiz Asker

Gurbetten Silaya - Vatan Borcu

Gül Sorgun - Turkiyem

Gülay - Asker Yolu Beklerim

Gülesin & Ahmet Ece - Askerin Son Mektubu

Hakan Tasiyan - Askerim Boynum Bükük

Hakki Bulut - Asker Marşı

Hakki Bulut - Asker Oldum Vatana

Hakki Bulut - Askerin Türküsü

Hakkı Bulut & Güler Duman - Askerin Türküsü

Hanedan Bushtan Tayibe (Şiir)

Hasan Sağındık - Bu Vatan Kimin





Şehitlerimizin Anısına 9


Hasan Yilmaz - Askerlik

Hasan Yılmaz - Tertibime sor

Hikmet Ören - Askerde Ölmekte Var

Hilal Özdemir - Asker Türküsü

Hülya Süer - O Giden Askere

Ibrahim Tatlises - Asker Mektubu

Iğdır Türküleri - Asker Olup Vatana Hizmet Eylerem Men

Ilayda & Elturo - Asker Yolu

İlke Türkdoğan - Asker Ağam

İsmail Türüt & Ozan Arif - Şehitler Ölmez

Ismet Bayraktar - Vatan Icin Ölüyorum

Izzet Altinmese - Askerin Türküsü





Şehitlerimizin Anısına 10


Izzet Altinmese - Garibem Su Vatana

Izzet Altinmese - Oy Askerime

Izzet Yildizhan - Isimsiz Asker

Kader - Şafak Kaçta Askerim

Kadir Tapucu - Asker Dönüsü

Kadir Turan - Vatandir Orasi

Kamil Abalioglu - Sehit Anasi

Kibariye - O şimdi asker

Kilic Ozan - Ehli Vatan

Mahsun Kirmizigül - Kardeslik Türküsü

Malatyali Ibrahim - Askerim

Mediha Sen Sancakoglu - Askerden anaya





Şehitlerimizin Anısına 11


Mehmet Kalkan - Asker Türküsü

Mehter Marşlarımız - Vatan

Mersinli İsmail - Asker

Mersinli İsmail - Asker mehmet

Mersinli İsmail - Asker mektubu

Mersinli İsmail - Asker Oldum

Mersinli İsmail - Asker yarim

Mersinli İsmail - Askerden Sevgiliye

Mersinli İsmail - Askerim Anam

Mersinli İsmail - Askerin akşamı

Mersinli İsmail - Askerin Özlemi

Mersinli İsmail - Vatan derdi oldurdu beni





Şehitlerimizin Anısına 12


Mersinli İsmail - Vatan sağolsun

Mihrican Bahar - Memedim

Mine Kosan - Asker

Mithat Körler - Aşığım Sana Türkiye

Muammer Öztas - Sehit

Murat basaran - Gulumse Anne

Murat Evgin - Sehit

Musa Eroğlu - Askerin Turkusu

Muserref Akay - Turkiyem

Mustafa Aydin - Sarikamis Sehitleri

Mustafa Sagyasar - Asker Mektubu

Mustafa Yıldızdoğan - Bu Vatan Kimin





Şehitlerimizin Anısına 13


Mustafa Yıldızdoğan - Şehitler Ölmez

Mustafa Yıldızdoğan - Türkiyem

Mustafa Yıldızdoğan - Türküm Türkiyem

Mustafa Yıldızdoğan - Vatan Destanı

Müslüm Gürses - Vatanım

Müşeref Tezcan - Türkiyem

Müzeyyen Senar - Asker Yolu Beklerim

Nefret - Herşey Vatan İçin

Neriman Demet - Asker Yolu Beklerim

Neriman Demet - O Giden Askere

Nese Karabocek - Mehmedim Ali

Neşecik - Canım Askerim





Şehitlerimizin Anısına 14


Neşet Ertaş - Türkiyem

Nevin Yesil - Memedim

Nida Tüfekci - Asker Yolu Beklerim

Orhan Canayakin - Sehit Oglum

Osman Öztunc - Türkün Türküsü

Osman Öztunç - Mehmedim

Ozan Arif - Vatan Hasreti (Şiir)

Ozan Arif - Vatanımı Özledim

Ozan Arif - Yazık Olur Vatana

Ozan Fahrettin Sönmez - Sehitler Ölmez

Ozan Ünsal - Kan Koksun Kan

Peçenekli Süleyman - Turkiyem





Şehitlerimizin Anısına 15


Recep Tayyip Erdoğan - Sana Bana Vatanıma Ülkemin İnsanlarına Dair

Ruhi Su - Bir Asker Türküsü

Sabri Şimşekoğlu - Bir Alay Asker Yanında

Sagopa Kajmer - Pesimist Ep Bölüm 4 (Kursun Asker…)

SaLim Akin - Askerligim Bitince

Seher Dilovan - Asker yolu beklerim

Selahattin Bagli - Askerim Ceylanim

Selocan - Askerim Ceylanim

Serdar Ortaç - Vatan Borcu

Serdem Coskun - Safak kacta askerim

Sevki Kayapinar - Asker

Seyda Karadeniz - Eyvah Ogul





Şehitlerimizin Anısına 16


Sibel Pamuk - Asker Yolu Beklerim

Sibelim - Mehmedim

Sila - Asker Yolu Beklerim

Sümer Ezgü - Askerin Türküsü

Şebnem Kısaparmak - Asker Mektubu

Şefki Ünlü - Vatan Diye Diye

Teslim Budak - Askere Gidiyim

Tuluyhan Ugurlu - Gunes’in Askerleri

Tuncay Tuncel - Bizim Asker

Tüdanya - Asker

Ugur Arslan - Er Mektubu

Ugur Bodur - Er Mektubu





Şehitlerimizin Anısına 17


Uğur Işılak - Adım Mehmet

Ümit Besen - Asker

Ümit Tokcan - Asker Oldum Bahriye

Ümit Tokcan - Asker Olup Vatana Hizmet

Vedat Cöke - Asker Yavrum

Yavuz Bingöl - Teskere

Yıldırım Gürses - Mehmedim

Yıldırım Yıldızdoğan - Her şey Vatan için

Yıldırım Yıldızdoğan - Vatan Borcu

Yıldırım Yıldızdoğan - Ya Devlet Başa Ya Kuzgun Leşe

Yozgat Türküleri - Asker Yolu Beklerim

Yuh Olsun Mehmedim





Şehitlerimizin Anısına 18


10. Yıl Marşı

50. Yıl Marşı

75. Yıl Marşı

Yunus Bülbül - Asker oldum

Yunus Bülbül - Askerbayrami

Yunus Bülbül - Askerocagi

Yüksel Özkasap - Askerim

Zara(Nesecik) - Asker Yolu Beklerim

Zara(Nesecik) - Canım Askerim

Zekai Tunca - Asker mektubu

Zeynep - Mehmedim

Zeynep Başkan - Asker Yolu Beklerim

Zülfü livaneli - Sokagin Askerleri

Kenan Dogulu - Gençlik Marşı 2007

YouTube - Şehit Askerin Son Mektubu Mp3




...:: SeHiTLeR ÖLMeZ VATAN BÖLüNMeZ ::... Part 1



...:: SeHiTLeR ÖLMeZ VATAN BÖLüNMeZ ::... Part 2



...:: SeHiTLeR ÖLMeZ VATAN BÖLüNMeZ ::... Part 3



...:: SeHiTLeR ÖLMeZ VATAN BÖLüNMeZ ::... Part 4



...:: SeHiTLeR ÖLMeZ VATAN BÖLüNMeZ ::... Part 5

0 yorum: