Mehmet Seske - Türküler - Full

01. Mehmet Seske - Ah Neyleyim Gönül Senin Elinden (Adana)
02. Mehmet Seske - Akçadağ'ın Düzüne (Malatya-Akçadağ)
03. Mehmet Seske - Aman Aman Bağdatlı (Hatay-Antakya)
04. Mehmet Seske - Armut Ağacına Yaslanmıyasın (Malatya)-Gölbaşı'na Vardım Gülleri Çoktur (Adıyaman-Gölbaşı)
05. Mehmet Seske - Aşağıdan Gelir Omuz Omuza (Malatya)
06. Mehmet Seske - Aşka Düştüm Yeni (Mardin)
07. Mehmet Seske - Ay Doğar Aşar Gider (Adıyaman-Gölbaşı)
08. Mehmet Seske - Ayağında Yemeni (Malatya-Doğanşehir-Polat Köyü)
09. Mehmet Seske - Bahçede Nar Ağacı (Şanlıurfa)
10. Mehmet Seske - Başı Pare Pare Dumanlı Dağlar (Erzincan)
11. Mehmet Seske - Benüsen'e Gideyim (Diyarbakır)
12. Mehmet Seske - Bin Derdim Var İdi Bin Daha Oldu (Kahramanmaraş-Öreli Köyü)
13. Mehmet Seske - Bir Mendil Aldım Şeherden (Kıbrıs)
14. Mehmet Seske - Bugün Ben Dostumu Gördüm (Malatya)
15. Mehmet Seske - Bülbülüm Bağ Gezerim (Elazığ)
16. Mehmet Seske - Dam Üstünde Çul Serer (Sivas-Divriği)
17. Mehmet Seske - Dere Boyu Saz Olur (Adıyaman)
18. Mehmet Seske - El Ne Bilir Yar Aşkına Yandığım (Sivas)

http://rapidshare.com/files/195789953/MS01.rar

19. Mehmet Seske - Eşimden Ayrıldım Gözyaşım Durmaz (Güneydoğu Anadolu)
20. Mehmet Seske - Evleri Yol Üstüdür (Şanlıurfa-Halfeti)
21. Mehmet Seske - Evlerinin Önü Yonca-Ninne Ninne (Kerkük)
22. Mehmet Seske - Ey Sevdiğim Sana Şikayetim Var (Sivas-Kangal)
23. Mehmet Seske - Eyvanına Vardım Eyvanı Çamur (Adıyaman)
24. Mehmet Seske - Fırat Kenarında Yüzen Kayıklar (Malatya)
25. Mehmet Seske - Garip Bir Kuşdu Gönlüm (Şanlıurfa)
26. Mehmet Seske - Gidem Dedim Suna Boylum Ağladı (Malatya-Arguvan)
27. Mehmet Seske - Gidiyorum Ağlama (Doğu Anadolu)
28. Mehmet Seske - Gökteki Yıldızı Sayan Olur Mu (Malatya-Arguvan)-Yaz Bahar Ayında Geleyim Derdim (Tokat-Zile)
29. Mehmet Seske - Gurbet Elde Bir Hal Geldi Başıma (Erzincan)
30. Mehmet Seske - Gurbet Ellerde Oldum Yaralı (Kerkük)
31. Mehmet Seske - Gülüm Seni Alır Dağa Kaçarım (Malatya)
32. Mehmet Seske - Güzelliğin On Par'etmez (Sivas-Şarkışla)
33. Mehmet Seske - Haram Sudan Atladım (Diyarbakır)
34. Mehmet Seske - Harput'ta Bir Güzel Gördüm (Elazığ)
35. Mehmet Seske - Hastayım Yokuş Çıkamam (Gaziantep)
36. Mehmet Seske - Havada Kar Sesi Var (Kahramanmaraş-Elbistan)
37. Mehmet Seske - Havalar Ayaz (Adıyaman)
38. Mehmet Seske - Hayal Hayal Olmuş Karşıki Dağlar (Erzurum)

http://rapidshare.com/files/195799277/MS02.rar

39. Mehmet Seske - Her Sabah Her Sabah Cumbuşa Gelir (Tokat)
40. Mehmet Seske - Kahpe Felek Sana Nettim Neyledim (Sivas-Divriği-Anzağar Köyü)
41. Mehmet Seske - Kaleden Kaleye Şahin Uçurdum (Adıyaman)
42. Mehmet Seske - Kalk Gidelim Haco Gelin (Gaziantep)
43. Mehmet Seske - Kalkın Gidelim de Boru Sesi Var (Gaziantep)
44. Mehmet Seske - Kapının Önünde Önlük Dikiyi (Malatya-Arguvan)
45. Mehmet Seske - Kar Yağar Kar Üstüne (Diyarbakır)
46. Mehmet Seske - Kara Çadır Düzdedir (Kahramanmaraş)
47. Mehmet Seske - Karanfil Eken Bilir (Diyarbakır)
48. Mehmet Seske - Konma Bülbül Konma Nergiz Daline (Ağrı-Eleşkirt)
49. Mehmet Seske - Kova Kova İndirdiler Yazıya (Gaziantep)
50. Mehmet Seske - Makaram Sarı Bağlar (Diyarbakır)
51. Mehmet Seske - Maraş'tan Bir Habar Geldi (Gaziantep)
52. Mehmet Seske - Mezire'den Çıktım Ağrıyor Başım (Elazığ-Harput)
53. Mehmet Seske - Ömür Bahçasının Gülü Solmadan (Sivas-Divriği)
54. Mehmet Seske - Pınar Seni Neydip Neydip Netmeli (Malatya-Arguvan)
55. Mehmet Seske - Sabah ile Sabah ile (Şanlıurfa)

http://rapidshare.com/files/195808057/MS03.rar

56. Mehmet Seske - Sana Gelmek İstiyorum (Adana)
57. Mehmet Seske - Sarardım Ben Sarardım (Sivas)
58. Mehmet Seske - Suda Balık Yan Gider (Erzurum-Hınıs)
59. Mehmet Seske - Şu Dağların Ardın Gezdim (Malatya)
60. Mehmet Seske - Ufacık Taşınan Kale Yapılmaz (Kilis)
61. Mehmet Seske - Urfa'ya Paşa Geldi (Van)
62. Mehmet Seske - Yağmur Yağar Yer Yaş Olur (Adıyaman)
63. Mehmet Seske - Yandı Çukurova Yandı (Adana)
64. Mehmet Seske - Yarim Senden Ayrılalı (Erzincan-Tercan)
65. Mehmet Seske - Yaylacılar Göçtü M'ola (Malatya-Arguvan)
66. Mehmet Seske - Yaz Bahar Ayında Geleyim Derdim (Tokat-Zile) (Tokat-Zile)
67. Mehmet Seske - Yılana Bak Yılana
68. Mehmet Seske - Yine Gam Yükünün Kervanı Geldi (Sivas-Divriği)
69. Mehmet Seske - Yorgun Deli Gönül Yorgun (Malatya-Arguvan)
70. Mehmet Seske - Zaten Benim Bahtım Kara (Gaziantep)
71. Mehmet Seske - Zeynep Bu Güzellik Var Mı Soyunda (Sivas-Kangal-Mamaş Köyü)

http://rapidshare.com/files/195814958/MS04.rar

NOT:
Buradaki türküler, Radyo Kayıtları (THM) başlığındaki ve yeni kayıtlardan oluşuyor.
Her 100 MB'lık bölüm ayrı ayrı sıkıştırıldığından, birbirinden bağımsızdır. Sadece istediğiniz bölüm veya bölümleri indirebilirsiniz.
Dosyalarda şifre ve etiket bilgisi yoktur.

0 yorum: