Slow Parçalar - mp3 - Arşiv - No Rapid

Ahmet Selim--Deli Yar

Asya--Gittin Gideli

Ali GÜven--Boynumun Borcu

Alpay Kulay--Gel Barışalım Artık(pop star)

Ardıç--Deli Rüzgar

Arzu Şahin--Sus

Aşkın Nur Yengi--Çağırma Beni

Aşkın Nur Yengi--Sevgiliye

Aşkın Nur Yengi--Susma

Aşkın Nur Yengi--Susma

Aşkın Nur Yengi--Sevgilim

Aşkın Nur Yengi--Vur Hadi Vur

Aşkın Nur Yengi--Yazık

Aslı Güngör--Kalp Kalbe Karşı(Solo)

Aslı Güngör & Ferhat Göçer--Kalp Kalbe Karşı

Asrın--Bunu Bil

Asya--Pişmanım

Ayşe Ersoy--Sitare

Ayşegül--Acem Kızı

Ayşegül--Ordunun Dereleri

Ayşegül Aldinç--Hayır

Ayna--Ölünce Sevemezsem Seni

Ayna--Yağmur

Ayşe Ersoy--Aşkım

Ayşegü Aldinç--Al Beni

Ağır Roman--Ağla Sevdam

Badem--Sen Ağlama

Barış Manço--Bahçede Hanımeli

Barış Manço--Gül Bebeğim

Barış Manço--Gül Pembe

Barış Manço--Unutamadım

Barış Manço--Allahım Güç Ver Bana

Barış Manço--Kol DÜğmeleri

Baha--Canım Sevgilim

Baha--Kutupta Yaz Gibi

Barış--Göz Yaşıma Değermiydi

Bayülken--Yeniden

Bendeniz--Ağlayayım mı?

Bendeniz--Günahkarım

Bendeniz--Kurtulamıyorum

Bendeniz--Zaman

Bengü--Güller Yanıyor

Bengü--Unut Beni

Berksan--Yalancı Yaz

Berksan--Unutamam

Birol--Vururum Kendimi

Birol--Emret

Birolcan--Zor Aşk

Bora Gencer--Duvarlar Ağlar Bana

Bora Öztoprak--Seni Seviyorum

Boys Anılar--Bizim Şarkımız

Burak Kut--Bebeğim

Burak Kut--Gün Batımı

Burak Kut--Sonu Geldi

Burcu Güneş--Biz Aşkı Meleklerden Çaldık

Burcu Güneş--Yansın Geceler

Bülent Ortaçgil--Teninle Konuşmak

Candan Erçetin--Korkarım

Candan Erçetin--Mühim Değil

Candan Erçetin--Parçalandım

Candan Erçetin--Sensizlik

Candan ERçetin--Annem

Candan Erçetin--Meğer

Candan Erçetin--Onlar Yanlış Biliyor

Candan erçetin--Her Aşk Bitermiş

Candan Erçetin--Saçma

Candan Erçetin--Çember

Cenk Fore--Pembe Karanfil

Çelik--Dİlberim

Çelik--Hercai

Cem YIldız--Sen İstersen

Cemil Bingöl--Hani Gittin Ya

Cemali--Şimdi Uzaklardasın

Cevdet Bağca--Bilesin

Cüneyt Tek--Gidersen

Cihan Yıldız--Ağlama Bu Ayrılığa

Çağdaş--Rüyalarda Buluşuruz

Deli YÜrek--Başkadır Başka

Demet--Arnavut Kaldırımı

Demet--Savruldum

Demet Akalın--Sebebim

Demet Akalın--Seven Kızın Romanı

Demet Akalın--Allahından Bul

Demet Akalın--Aşkın Açamadığı Kapı

Demet Akalın--Esmer Yarim

Demet Sağıroğlu--Allah Görür

Demet Sağıroğlu--Bir Vurgun Bu Sevda

Deniz Arcak--Vurur

Deniz Seki--Aşk

Deniz Seki--Kim Bu Gözlerindeki Yabancı

Deniz Seki--Gİden Ağlatır

Deniz Seki--Sanamı Kaldı

Dilek Budak--Aşka Yürek Gerek

Dilek Budak--Sözüm Yok Sana

Dİlek Budak--Yıldızlar

Doğa--Bir İzim Kalsın

Doğa--Sakın Sevme Beni

Doğuş--Can Dayanmaz

Doğuş--Gelmezsin

Doğuş--Yan Yüreğim

Doğuş--Yalnızım

Doğuş--Yalnızım(Akustik)

Doğa--Bİr Hayat Daha Olmalı

Düş Sokağı Sakinleri--Sevdan Bir Ateş

Düş Sokağı Sakinleri--Ayrılık

Düş Sokağı Sakinleri--Hoşçakal

Düş SOkağı Sakinleri--Ölümler

Ebru Gündeş--Ben Aşkı Ölümsüz Bilenlerdenim

Ebru Gündeş--Çokmu Gördünüz

Ece Anlı--Lanetlendin

Eda&Metin Özülkü--Seninle Olmak Var Ya

Eda&Metin Özülkü--Aramadın Aylardır

Edip Akbayram--Bekle Bizi İstanbul

Edip Akbayram--Aldırma Gönül

Edip Akbayram--Kuşlar

[Edip Akbayram--Sen Benden Gittin Gideli

Ege--Yaz Aşkı

Ege--Gam Çalar

Ekrem Düzgünoğlu--Yaz Senfonisi

Elif--Vazgeçmek İçin Erken

Emel--Uyuyamam

Emel--Korkuyorum

Emel--Rastgele

Emel Sayın--Gİdeceğin Yere Benide Götür

Emirkan--Çiçeğim Benim

Emrah Keskin--Zaafımsın

Emre Altuğ--Aşk ı Kıyamet

Emre Altuğ--Gidecek Yerim mi Var

Emre Altuğ--Neyleyim]

Emre Altuğ--Sensiz Olmuyor

Eray--Boşuna

Erkan Güleryüz--İstanbul Bekliyor

Erhan Güleryüz--Doğum Günü

Erol Evgin--Ben İmkansız Aşklar İçin Yaratılmışım

Ezgi--Dönence(Nefes Nefese Soundtrack)

Ezginin Günlüğü--1980(Sigaramın Dumanı)

Faruk K & Niran Ünsal--Korkak

Fatih Erdemci--Ben Ölmeden Önce

Fatih Erkoç--Ellerim Bomboş

Fatih Erkoç--Elveda Tatlım

Fatih Erkoç--Canevimden

Fatih Erkoç--Sensiz Olamam

Ferda Anıl Arkın--Üzülme

Ferhat Göçer--Cennet

Ferhat Göçer--Gidemem

Feridun Düzağaç--Alev Alev

Feridun Düzağaç--Adı Sevda

Fikret Kızılok--Bu Kalp Seni Unuturmu

Fikret Kızılok--Gecenin Üçünde

Fulden Uras--Birileri Gelse

Funda Arar--Benim İçin Üzülme

Funda Arar--Sevda Yanığı

Funda Arar--Yana Yana

Funda Arar--Alagül

Funda Arar--Yalnızlık Durağı

GÖkçe Kırgız & Emre Altınel--Kalbime Gmerim O Zaman

Gökhan Kırdar--Yerine Sevemem

Gökhan KIrdar--Yağmur

Gökhan Özen--Herşeyim Dur Gitme

Gökhan özen--Herşeyde Biraz Sen Varsın

GÖkhan Özen--DÖn Çarem

Gökhan(sezen)--Unut

Gökhan Tepe--Canözüm

Gökhan Tepe--Emrine Amade

Göksel--Kurşini Renkler

Göktan--Kal Demeni Bekledim

Göktan--Mevsimler

Grup Gündoğarken--RÜzgar

Grup Gündoğarken--Gördüğüme Sevindim

Grup KOridor--Senin O Gözlerin Var Ya

Gül Önen--Benden Bu Kadar

Gül Önen--Madem Bitti

Gülay--Cesaretin Varmı Aşka

Gülay--Cesaretin Varmı Aşka

Gülay--İstanbul Ağlıyor

Gülben Ergen--Boşu Boşuna

Gülben Ergen--Teşekkür Ederim

Gülben Ergen--Yalnızlık

Gülşen--Alnının Yazısı

Gülşen--Gözü Karalım

Gülşen--Hisset Beni

Gülşen--Son Sözüm

Gürkan--Söz Ver Aşkım

Gürkan--Bu Son Veda

Gürol&Hürol--Bütün Fİlmler Yandı

Hacettepeliler(GRUP 84)--Ölürüm Hasretinle

Hakan Altun--Ağlamak Yok Yüreğim

Hakan Altun--Hani Bekleyecektin

Hakan Berk--Çok Özelimsin

Hakan Yeşilyurt--Yitip Giden

Hakan Peker--KOlaymı Unutmak Seni

Hakan Peker--Unutmadım Seni

Hakan Peker--Vazgeçen Ben Değildim

Hakan Peker--Zaten Sen

Haluk Levent--Anlasana

Haluk Levent--Akdeniz Akşamları[

Haluk Levent--Ankara

Haluk Levent--Ela Gözlü[

Haluk Levent--Islak Islak

Haluk Levent--Nerdesin

Haluk Levent--Zor Aşk

Haluk Levent--Nereye Saklarsın

Hande Yener--Acı Veriyor

Hande Yener--Bir İz Gerek

Harun KOlçak--Dudağım Yangın Orman

Hatice--Doyamıyorum

Hatırla Sevgili(ATAKAN AKTAŞ)--Ağla Yaralı Kalbim

Hazal--SÜrgün Aşkımız

Hazal--Ölüm Gelir

Hepsi--Üç Kalp

Hülya Avşar--Hayat BÖyle

Hülya Avşar--Sensiz Kaldım

İlhan İrem--Ben Değilim

İlhan İrem--Anlasana

İlhan İrem--Konuşamıyorum

İlhan İrem--Sürgün Gibi Masallarda

İlhan İrem--Yazık Oldu Yarınlara

İlkay Akkaya--Seni Seviyorum

İntizar--Sensiz Olamam

İzel--Ah Yandım

İzel--Anlayamazsın

İzel--Galibi Sen

İzel--Kızımız Olacaktı

İzel--Kıyamadım

İzel--Adak

İzel & Çelik & Ercan--Sen Benimdin

İzel&Çelik&Ercan--Sus

İzel--Kendime Yaşayacağım

Jale--Bu Şarkılar Senin İçin

Jale--Üzgünüm

Jale--Üzgünüm(Remiks)

Jale--Beni Hatırlarsın

Kara--Dayan

Kara--Bakma Öyle

Kara--İstanbul'u Başına Yıkarım

Kara--Aşk Burda Oturmuyor

Kayahan--Yoksun Sen

Kayahan--Ne Oldu Can

Kayahan--Emrin Olur

Kayahan--Sabahlar Uzak

Kayahan--Allah'ım Neydi Günahım

Kayahan--Herşeyden Çok

Kayahan--Esmer GÜnler

Kazım Koyuncu--Anılar Düştü Peşime

Kazım Koyuncu--İşte Gidiyorum

Kazım Koyuncu&Şevval Sam--Gelevera Deresi

Kenan Doğulu--Ağla

Kenan Doğulu--Kurşun Adres Sormazki

Kenan Doğulu--Olmaz

Kenan Doğulu--Pamuk

Kerim Tekin--Akşamlar

Kerim Tekin--Haykırsam Dünyaya

Kerim Tekin--Karbeyaz

Kerim Tekin--Kara Gözlüm

Korhan--Tükeneceğiz

Kıraç--Oysa Bİr Umuttu(Aliye)

Kıraç--Sİyah Gece

Kıraç--Talihim Yok Bahtım Kara

Kıraç--YIllar Sonra

Kubat--Sen

Kubat--Yas

Leman Sam--Bebeğim

Leman Sam--Gül Güzeli

Leman Sam--Anladım ki

Leman Sam--Gönül

Levent Ertan--Sensiz

Levent Azer--Unutmaz Unutamaz

Levent YÜksel--Bu Gece Son

LEvent YÜksel--Haram Geceler

Levent YÜksel--Med Cezir

Linet--Sustum

Manolya--Hasretin Türküsü

Mazhar Alanson--Ah Bu Ben

Mazlum Çimen--Başımın Belası

Mehmet Gümüş--Korkarım Gideceksin

Melih Görgün--On Dört Bahar

Melih Kibar(Onur Mete)--İçimdeki Fırtına

Metin Arolat--Hata Bende

Metin Şentürk--Unutma Beni

M.F.Ö.--Vurgun yedim

M.F.Ö.--Yalnızlık Ömür Boyu

Mirkelam--Aşk Garibi

Mirkelam--Sürükleniyorum

Murat Başaran--Sanadır Yar

Mustafa Ceceli--Unutamam (Enbe Orkestrası)

Muazzez ersoy--Senin İçin

Muazzez Ersoy--Duydumki Unutmuşsun

Muazzez Ersoy--Rüyalarda Buluşuruz

Murat Başaran--Yok Canımın İçi

Murat Başaran--Sanadır Yar

Murat Göğebakan--Ben Sana Aşık Oldum

Murat Göğebakan--Ayyüzlüm

Murat Göğebakan--Yaralı

Murat Kekilli--Vakti geldi

Murat Kekilli--Ayrılık

Mustafa Sandal--İsyankar

Nalan--Farzet

Nalan--Seven Ne Yapmaz

Nazan Öncel--Geceler Kara Tren

Nazan Öncel--Gitme Kal Bu Şehirde

Nazan Öncel--Beni Hatırla

Nazan Öncel--Gİdelim Buralardan

Neslihan--Hiç Sevmedim

Neslihan--Yağmurun Hikayesi

NEV--Zor

Nevzat Soydan--Bu Aşk Bitmez

Nilo--Bilemezdik

Nilgül--Konuşamıyorum

Nilüfer--Seni Beklerim Öptüğün Yerde

Nilüfer--Haram Geceler

Nilüer--Böyle Ayrılık Olmaz

Nilüfer--Taa Uzak Yollardan

Nilüfer--Ara Sıra Bazı Bazı

Nilüfer--Aşk Kitabı

Nilüfer--Tanrım

Nilüfer Örer--Mevsim Bahar

Niran Ünsal--Gülüm mü Dersin

Niran Ünsal--Haktan

Niran Ünsal--İzin Ver

Niran Ünsal--Gitme Gülüm

Niran Ünsal--Farzet

Nurettin Rençber--Ay Düşünce Denize

Nurettin Rençber--Ayrılık Vakti

Nükhet Duru--Vurgunum

Nükhet Duru--Melankoli

Ogan Aydın--Kollarında Can Vereyim

Oğuz Boran--Fikimin İnce Gülü

Oğuz Boran--Seni Seviyorum

Okan--Vur Yıkılsın

Okan--Küçücüğüm

Onur Akın--Geceyi Sana Yazdım

Onur Akın--Seviyorum Seni

Onur Akın--Yağmur Yüreklim

Onur Mete--Adaletsiz Yar

Onur Mete--Bitmesin

Onur Mete--Vazgeçmem Senden

Onur Mete--Yağmurum

Onur Mete--Böyle Gitmez

Orçun--Gece İnmeden

Oya&Bora--Sevme Zamanı

Özcan Deniz--Geçmiyor Günler

Özcan Deniz--Dön Desem

Özgün--Aşk Çiçeği

Özgün--Elveda

]Özgün--Yanarım

Petek Dinçöz--Ölümsüz Aşklar Sineması

]Petek Dinçöz--Doğum Günü

Pınar Altınok--Gidersen

Pınar Aylin--ALıştınmı

Pınar Aylin--Aslolan Ben

Pınar Aylin--Ya Sen Gidipte

Pınar Aylin--Bİrileri Gelse

Pınar Aylin--Büklüm Büklüm

Pinhani--Beni Al

Rafet El ROman--Beni Affedermisin

Rafet El Roman--Bu Gün Aşık Oldum

Rafet El ROman--Nerdesin

Rafet El Roman--Sorma Neden

Reha--Aşk Çiçeğim

Reyhan Karaca--Ayaz Gözlüm

Reyhan Karaca--İki Gözüm

Rober Hatemo--Beyaz Ve Sen

Rober Hatemo--Çiçeğim

Rober Hatemo--Her Şey Unutulur

Seçil Akın--Ağlamaksa Ağladım

Seda Sayan--Olmadı

Seden Gürel--Sebebim Aşk

Selami Şahin--Seni Sevmediğim Yalan

Selami Şahin--Özledim

Selami Şahin--Seninle Başım Dertte

Selami Şahin--Senin Olmaya Geldim

Selda Bağcan--Beni Unutma

Semiha Yankı--Senile Bir Dakika

Serdar Ortaç--Dert Gecesi

Serdar Ortaç--Kararsın Dünyam

Serdar Ortaç--Yaz Yağmuru

Serdar Ortaç--En Büyük Aşkım

Serkan--Mühür

Serdem Çoşkun--Alçak

Serhat--Son Sigaram

Sertab Erener--Aşk

Sertab Erener--Gel Barışalım Artık

Sertab Erener--Vurulduk

Sezen Aksu--Adı Bende Saklı

Sezen Aksu--Ahdım Olsun

Sezen Aksu--Beni Unutma

Sezen Aksu--Keskin Bıçak

Sezen Aksu--Unut

Sezen Aksu--1980

Sezen Aksu--Belalım

Sezen Aksu--Firuze

Sezen Aksu--Gülümse

Sezen Aksu--Sen Ağlama

Sezen Aksu--Tutsak

Sibel Can--Sonbahar

Sibel Can--Ölürüm

Sİbel Can--Üşüyorum

Sibel Can--Alçak

Sİbel Can--Kanasın

Sibel Can--Rüyalarda Buluşurz

Sibel Can--Anla Halimden

Sibel Gürsoy--Seni Seviyorum

Sima--Herşeye Rağmen

Sinan Özen--Kapına Kırmızı Gül Bıraktım

Sinan Özen--Ağlayamadım

Sinan Özen--Sana Merhaba Demek

Sinan Özen--Ellerini Bırak

Sinan Özen--Gönül Sızısı

Sinem--Yaz Yağmuru

Soner Arıca--Yüreğime Ektim Seni

Soner Arıca--Kapıyı Aç Çalan Benim

Soner Arıca--Beni BIrakma

Soner Arıca&Okan Baylgen--Ayrılık

Soner Arıca--Bu Mu Sevdan

Soner Arıca--Deniz Gözlüm

Soner Arıca--Seviyorum

Soner Arıca--Dön

Soner Arıca--Sen Giderken

Soner Arıca--Beni Bırakma

Suar Suna--Bir Ben Yapamam Sensiz

Suat Suna--Dermansız Aşk

Suavi--Sende Başını Alıp Gitme

Suavi--Yalı Çapkını

Suavi--Yıllar Sonra

Şahsenem--Yüreğim Meskendir Aşka

Şahsenem--Gözyaşlarım Anlatır

Şebnem Ferah--Sigara

Şafak Sönmez--Biriciğim

Şükriye Tutkun--Gücüm Yetene Kadar

Şahin--Mezarda Bitmez

Tamer--Renkler

Tan--Asla

Taner--Aynı Perde

Taner--Affetmedim Kendimi

Tarkan--İkimizin Yerine

Tarkan--Yandım

Tarkan--Gitti Gideli

Tarkan--Dön Bebeğim

Tarkan--Unutmamalı

Tarkan--Selam Ver

Teoman--Aşk Kırıntıları

Teoman--GÖnülçelen

Teoman--İstanbulda Sonbahar

Tual--Tiryakinim

Tual--Kasım

Tual--Kabus

Uğur--Ölümüm Olur

Ulaş--Affet

Üç Hürel--Seni Sevmek Yokmu

Üç Hüre--Bir Sevmek Bin Defa Ölmek Demekmiş

Ümit--Melek Yüzlü Şeytan

Ümit Yaşar--Kır Çiçeğim

Volkan Konak--Ayşem

Volkan Konak--Feriğim

Volkan Konak--Dido

Yasemin Göksu--Olamam Kimseyle

Yasemin Göksu--Aldı Gitti

Yalın--Herşey Sensin

Yankı--Keder

Yaşar--Bela Sevdan

Yaşar--Kör Bıçak

Yaşar--Aldanırım

Yeliz--Ağla Kalbim

Yeliz--Yalan

Yelda Başaran--Kısmet Değilmiş

Yeni Türkü--Olmasa Mektubun

Yeşim Salkım--Hep Böyle Kal

Yıldız Tilbe--Buz Kırağı (Küçücüğüm)

Yıldız Tilbe--Sevemedim Ayrılığı

Yıldız Tilbe--Vursalar Ölemem

Yıldız Tilbe--Gül Zamanı

Yılmaz Erdoğan--Yeni Bir Sayfada Sana Bakmak

Yücel Arzen--Arama Beni

Yonca Evcimik--Tükendik

Yonca Lodi--Aldım Başımı Gidiyorum

Yonca Lodi--Sana Bir Şey Olmasın

Yonca Lodi--Aşk Layık Olanda Kalmalı

Zafer Peker--Kalbim Yanar

Zafer Peker--Yalanmıydı

Zafer Peker--Dİyemedim

Zafer Peker--Sensiz Sabah Olmuyor

Zafer Peker--Anlamazsın[

Zafer Peker--Giderim

Zara--Beni Unutma

Zerrin Özer--Olamazdım Senle

Zerrin Özer--Bir Gülü Sevdim

Zerrin Özer--Bir Yolun Ardından

Zerrin Özer--Sevmek Günahsa Eğer

Zerrin Özer & Kenan Işık--Ayrılık

Zerrin Özer & KEnan Işık--Senede Bir Gün

Zerrin Özer--Şimdi Hayallerdesin

Zeynep--Yıkıl

Zeynep--Yanarım

Zeynep Casalini--Duvar

Ziynet Sali--Mor Yıllar

Zülfü Livaneli--Nefesin Nefesime

Zülfü Livaneli--Sevda Değil

0 yorum: